Skip to main content

Stappenplan

In vijf stappen naar veiligheid en flexibiliteit

 

 

1

Analyse & advies

We beginnen bij u aan tafel. Daar bespreken we uw wensen en geven we inzicht in de technische mogelijkheden. Daarna maken we een ronde door het gebouw, zodat we van elke deur de functie, het gebruik en de gesteldheid leren kennen. Aan de hand van al deze specifieke informatie maken we een plan.

2

Software & programmering

In overleg met uw beheerder stemmen we de inrichting van de software af op de dagelijkse gang van zaken. Zo zorgen we ervoor dat onze oplossing ook echt de beste oplossing is. Verder maken we een digitaal sleutelplan, waarin we precies programmeren wie waar en wanneer toegang toe heeft.

3

Hardware & montage

De hardware heeft een levertijd van zo’n zes weken. Zodra de spullen er zijn, staan we binnen de kortste keren bij u op de stoep voor de installatie daarvan. Is deze voltooid? Dan wordt het nieuwe toegangssysteem grondig getest. Dit moet uiteraard precies volgens plan werken; eerder vertrekken we niet.

4

Training & beheer

We komen sowieso nog één keer terug: voor een training over de software, zodat u deze in de toekomst zelf kunt beheren. Loopt u later toch tegen moeilijkheden aan of is de verantwoordelijke binnen uw organisatie met vakantie? Aarzel dan niet om te bellen. We vinden het prettig om u te helpen.

5

Service & onderhoud

Als u een onderhoudscontract afsluit, zijn we vaker bij u te vinden. Periodiek onderhouden we dan het systeem, updaten we de producten, en controleren we de batterijen en de deursetting. Ook maken we een rapportage met verbeterpunten, welke we voor u oplossen of overdragen aan de technische dienst van de locatie. Hoe dan ook: op deze manier verlengt u de levensduur van uw toegangssysteem.